لاغری سریع در 3 روز | لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

خانه | لاغری | لاغری سریع در 3 روز | لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز
رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در ۳ روز

آیا با لاغری سریع در 3 روز می‌توانم وزن کم کنم؟ آیا رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز امکان پذیر است؟ چگونه می‌توان در سه روز به زیبایی و تناسب اندام خود کمک کرد؟

مشاوره چاقی با دکتر قدسی tel://09109254936

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در ۳ روز 

گاهی به دلیل مشغله کاری یا تنبلی از برنامه غذایی هفتگی برای لاغری شکم و پهلو خود در باشگاه غافل شده و دچار اضافه وزن می‌شوید. در این بین ناگهان برای شرکت در یک عروسی یا رویداد مهم شخصی یا اجتماعی دعوت می‌شوید .

اگر می‌خواهید با لباس شیک و مورد علاقه خود در مهمانی حضور داشته باشید، اما نگران بیرون آمدن و فرم بد شکم و پهلوهای خود در  لباس مورد علاقه‌تان هستید. نیاز نیست به جراحی یا بوتاکس معده فکر کنید کافیست با ماهمراه باشید .

لاغری سریع شکم در 3 روز

این باعث میشود سریع به فکر از بین بردن چربی‌ های اضافی اطراف شکم و پهلوهای خود باشید. ممکن است اولین اقدام شما جست و جو در سایت‌ های مختلف برای پیدا کردن لاغری سریع در 3 روز یا 7 روز باشد.در این مقاله یکی از چهره‌های شناخته شده در زمینه جراحی چاقی یعنی دکتر حامد قدسی به این سوالات شما پاسخ خواهند داد.

بیشتر بدانید: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو و مواد غذایی موثر در چربی سوزی شکم و پهلوها، کلیک کنید.

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که در این بازه زمانی نمی‌توانید کل چربی‌های شکم را از بین ببرید، اما با انجام رژیم لاغری شکم و تمرینات ورزشی مناسب می‌توانید با کاهش درصد چربی کل بدن تاثیرات مثبتی را روی چربی‌های آزار دهند این نواحی از بدن داشته باشید.

برنامه رژیم لاغری سریع شکم

اما با انجام رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز و تمرینات ورزشی مناسب می‌توانید با کاهش درصد چربی کل بدن تاثیرات مثبتی را روی چربی‌های آزار دهند این نواحی از بدن داشته باشید.

برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید به رژیم غذایی مناسب توجه کنید. انتخاب مواد غذایی کم چرب، با فیبر بالا و پر از مواد مغذی مانند میوه‌ها، سبزیجات، ماهی، مرغ بدون پوست و محصولات لبنی کم چرب می‌تواند به کاهش چربی شکم کمک کند.

همچنین، انجام تمرینات ورزشی منظم نیز از اهمیت بسیاری در شکم لاغری سریع در 3 روز برخوردار است. تمرینات کاردیو و تقویتی مثل دویدن، شنا، جریان‌های هوازی، و تمرینات مخصوص شکم و پشت می‌توانند علاوه بر کاهش چربی کل بدن، به تقویت عضلات شکم و پشت کمک کنند و شما را به داشتن شکم لاغری در سه روز آماده کنند.

در این مقاله ما تمام راهکارهایی که می‌توانند به لاغری سریع در 3 روز کمک کنند را آورده‌ایم. پس اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید تا انتهای مقاله با دقت به خواندن ادامه دهید.

مطالعه بیشتر: برای کسب اطلاعات در خصوص 12 ورزش مناسب برای آب کردن چربی شکم و كوچك كردن معده با ورزش، کلیک کنید.

جهت مشاوره و دریافت نوبت میتوانید به صورت حضوری به آدرس مطب دکتر حامد قدسی یعنی تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید عباسپور، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان ۱۸، طبقه دوم مراجعه کنید. شما می‌توانید برای پذیرش شنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ به مطب و چهارشنبه‌ها ساعت 16 به بیمارستان دی مراجعه کنید.

برای دریافت نوبت و مشاوره به صورت غیر حضوری می‌توانید از طریق نوبت دهی آنلاین اقدام کنید یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید:

  • شماره مطب: ۰۲۱۸۸۶۶۳۲۸۴
  •  شماره برای رزرو نوبت: ۰۹۹۳۱۴۶۶۳۸۸
  • مشاوره آنلاین: ۰۹۱۹۵۵۰۴۲۵۱

چند حرکت ساده برای رژیم لاغری سریع شکم

نکات مهم در مورد لاغری سریع در 3 روز

در زیر به مهمترین نکاتی که باید برای رژیم لاغری سریع در سه روز به آنها توجه کرد آورده شده است:

1.سالم بخورید

برای لاغری سریع در 3 روز ، نوع غذایی که در این بازه زمانی میخورید برای ایجاد هر تغییری حیاتی است. غذاهای طبیعی مانند میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، مرغ، گوشت گاو، ماهی و لبنیات کم چرب باید جایگزین غذاهای فرآوری شده و پر از قند شوند.

سالم بخورید

غذاهای فرآوری شده و حاوی قند اضافی می‌توانند باعث افزایش وزن و افزایش سطح قند خون شوند. بنابراین، ترجیحاً از مصرف آن‌ها خودداری کنید و به جای آن‌ها غذاهای طبیعی و سالم را برای وعده‌های خود انتخاب کنید.

2.مصرف نمک را کنار بگذارید

برای به حداقل رساندن احتباس آب، مصرف سدیم خود را کاهش دهید. این بدان معنی است که شما باید از نمک برای  لاغری سریع در 3 روز اجتناب کنید. به جای آن می توانید غذای خود را با گیاهان و ادویه‌های دیگر طعم دار کنید.

3.آب بنوشید

نوشیدن آب کافی برای دفع سموم بدن و لاغری سریع در 3 روز ضروری است. این علاوه بر کمک به داشتن شکمی صاف باعث درخشندگی پوست شما نیز می‌شود. نوشیدن آب تنها به معنای مصرف چندین لیتر آب در طول روز نیست، بلکه شما می‌توانید نوشیدنی‌های سالم مانند چای سبز، آب سبزیجات و میوه‌های تازه را نیز مصرف کنید.

مطالعه بیشتر: آیا علائم آپاندیس ربطی به لاغری سریع دارد و عمل آپاندیس چند روز بستری دارد، کلیک کنید.

4.از نوشیدنی‌ های حاوی الکل دوری کنید 

الکل می تواند باعث ایجاد احساس نفخ در معده شود. برای لاغری سریع در ۳ روز و داشتن شکمی صاف و لاغر باید از مصرف الکل خودداری کرد.

الکل با تحریک انواع مختلفی از ترشحات گوارشی و معده، از جمله اسیدهای معده و سایر مواد شیمیایی، می‌تواند باعث ایجاد احساس نفخ، سوء هاضمه، و درد معده شود.

این احساسات ناخواسته می‌توانند باعث کاهش اشتها، تنفس سریعتر و افزایش فشار در معده شوند که با توجه به شرایطی ممکن است باعث کاهش عملکرد گوارشی و کاهش جذب مواد مغذی شود. علاوه بر این، الکل دارای مقدار زیادی کالری است که می‌تواند به افزایش وزن بیفزاید.

مصرف زیاد الکل می‌تواند سبب افزایش چربی در مناطق مختلف بدن، از جمله شکم، شود که باعث ایجاد شکمی پخته و ناهموار می‌شود. بنابراین، برای داشتن شکمی صاف و لاغر در مدت زمان کوتاه، از مصرف الکل باید خودداری کرد.

به جای آن، تمرکز بر روی مصرف مواد غذایی سالم، آب میوه‌ها و میوه‌های تازه و مشروبات بدون الکل باید قرار گیرد. همچنین، ورزش منظم و مصرف غذاهای با ارزش غذایی بالا می‌تواند به کاهش وزن و داشتن شکمی لاغر و صاف کمک کند.

5.با استرس خداحافظی کنید

استرس و اضطراب میتواند باعث تولید بیش از حد هورمون خاصی به نام کورتیزول شود که این باعث افزایش وزن در ناحیه شکم می شود. پس سعی کنید برای لاغری سریع در 3 روز خونسردی خود را حفظ کنید و از محیط‌های استرس‌زا دوری کنید.

رعایت این نکات نه تنها برای افرادی که به دنبال لاغری سریع در 3 روز هستند، مفید است بلکه برای افرادی که جراحی اسلیو معده یا بای پس معده انجام داده‌اند نیز مفید است. با رعایت این نکات بعد از هر جراحی متابولیک می‌توان کاهش وزن خود را سرعت بیشتری داد.

6.تمرینات شکم انجام دهید

اگر نمی‌دانید چگونه چربی شکم خود را به سرعت از بین ببرید، تمرینات عضلات شکم را به برنامه رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز خود اضافه کنید. به عنوان مثال پلانک را با نگه داشتن بدن در حالت فشار بر روی آرنج به مدت 30 تا 60 ثانیه برای چهار ست تمرین خوبی است.

چند راهکار آسان برای لاغری سریع شکم

مهمترین نکته این است که برای داشتن شکمی صاف و لاغر نیاز است به تمرینات منظم و پایبند به رژیم غذایی مناسب. با ترکیب این دو عامل، می‌توان به دست‌آوردن نتایج مطلوب در مدت زمان کوتاه پرداخت.

برنامه رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

بهترین برنامه غذایی هفتگی برای لاغری شکم و پهلو ، برنامه لاغری سریع در ۳ روز، رژیم نظامی است. در این رژیم افراد باید به مدت سه روز از غذاهای کم کالری مصرف کرده و بعد از ۴ روز به رژیم لاغری شکم  خود ادامه دهند. در طول سه روز اول کالری دریافتی روزانه به میزان ۱۱۰۰ تا ۱2۰۰ کالری محدود می‌شود.

محدودیت بالای کالری در این رژیم نمی‌ توان آن را برای طولانی مدت ادامه داد. در واقع این یک رژیم لاغری شکم کوتاه مدت بسیار کم کالری است و به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی وزن زیادی از دست بدهید.

البته در این مدت انجام فعالیت‌ های ورزشی نیز به شما کمک خواهد کرد تا حدود ۴ تا ۵ کیلو از وزن خود را در عرض یک هفته از دست بدهید. البته باید از انجام فعالیت‌ های سنگین ورزشی خودداری کنید.

مطالعه بیشتر: برای کسب اطلاعات در مورد بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو چیست و مواد غذایی موثر در چربی سوزی، کلیک کنید.

در سه روز اول بهتر است میزان کالری دریافتی به اندازه 1100 تا ۱۲۰۰ کالری باشد. در چهار روز باقیمانده می‌توانید میزان کالری را کمی افزایش دهید. افزایش میزان کالری برای افرادی پیشنهاد می‌شود که تمرینات ورزشی را با شدت و جدیت بیشتر در چهار روز آخر ادامه می‌دهند.

در رژیم غذایی سه روزه تاکید بر مصرف میوه‌هایی مانند گریپ فروت، موز، سیب و سبزیجاتی همچون بروکلی هویج، لوبیا سبز است. شما همچنین می‌توانید برای تامین منابع پروتئینی خود از گوست بدون چربی، تخم مرغ، پنیر چدار و هات داگ استفاده کنید.

در زیر یک نمونه برنامه شکم لاغری سریع در 3 روز با ورزش آورده شده است:

روز 1

صبحانه : 1 تکه نان تست با حداکثر 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، 1 فنجان قهوه سیاه یا چای و ½ گریپ فروت

ناهار: 1 تکه نان تست با ½ فنجان ماهی تن ، 1 فنجان قهوه یا چای کافئین دار

شام: 90 گرم گوشت دلخواه بدون چربی، 1 سیب کوچک، ½ موز و 1 فنجان لوبیا سبز

روز 2

صبحانه: 1 تکه نان تست،1 عدد تخم مرغ و ½ موز

ناهار: 5 کراکر نمکی، 1 تخم مرغ آب پز و 1 فنجان پنیر دلمه

شام: 2 هات داگ (بدون نان)، 1 فنجان بروکلی ، ½ فنجان هویج و نصف دیگر موز

روز 3

صبحانه: 5 کراکر نمکی، 1 سیب و 1 تکه پنیر چدار

ناهار: 1 تکه نان تست و 1 عدد تخم مرغ

شام: ½ موز و 1 فنجان ماهی تن

برای دستیابی به نتایج مطلوب، رعایت دقیق رژیم غذایی توصیه میشود. توجه داشته باشید که لاغری سریع در 3 روز نمی‌توانید میان‌ وعده داشته باشید. در عوض، اگر احساس گرسنگی میکنید، میتوانید یکی از مواد غذایی در وعده نهار یا شام را قرض بگیرید و به عنوان میان‌ وعده مصرف کنید. در چهار روز باقیمانده هفته میتوانید کالری روزانه خود را به 1500 کالری در روز برسانید.

خطرات و مزایای رژیم لاغری سریع در ۳ روز

مانند انواع رژیم‌ های بسیار کم کالری، به محض اینکه رژیم را متوقف میکنید، بازگشت وزن تقریبا تضمین شده است. پس اگر نگران افزایش وزن و پرخوری بعد رژیم هستید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید.

طبق مطالعات انجام شده، کاهش وزن ایمن شامل کم کردن 500 تا 1000 گرم در هفته است. رژیم‌ های غذایی مانند رژیم نظامی، شما را در خطر به دست آوردن مجدد وزن قرار میدهند که این به دلیل ضعف ماهیچه‌ ها و از دست دادن آب بدن است.

ایجاد تعادل در مصرف کربوهیدرات‌ های سالم، پروتئین بدون چربی و چربی سالم برای هر وعده غذایی، رویکرد واقعی تری را برای کاهش وزن ارائه میدهد. هیچ تحقیق دقیقی در مورد خود رژیم غذایی نظامی وجود ندارد، اما متخصصان حدس می‌زنند که رژیم‌ های محدودکننده و کم کالری می‌توانند فواید و خطراتی برای سلامتی شما داشته باشند.

مطالعه بیشتر :برای آگاهی در خصوص فتق چیست و چه ارتباطی با اضافه وزن دارد و درمان فتق ناف بدون جراحی، کلیک کنید.

خطرات رژیم لاغری سریع در ۳ روز

در لاغری سریع در 3 روز هنگام محدود کردن برخی غذاها، خود را در معرض خطر از دست دادن مواد مغذی قرار میدهید، تنها یک مولتی ویتامین نمیتواند به طور کامل جایگزین این کمبودهای تغذیه‌ای شود.

رژیم نظامی حداقل 1100 کالری در روز را توصیه می کند، اما اکثر متخصصان می گویند که افراد برای برآوردن حداقل نیازهای غذایی به حداقل 1200 کالری در روز نیاز دارند.

محدود کردن برخی از غذاها مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل و منابع پروتئین می‌تواند به کاهش مصرف مواد غذایی حیاتی نظیر ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر منجر شود.

این کاهش مصرف ممکن است منجر به کمبودهای تغذیه‌ای شود که باعث مشکلاتی مانند ضعف عمومی، کاهش انرژی، ضعف عضلات و سایر مشکلات سلامتی شود.

استفاده از مولتی‌ویتامین ممکن است در کاهش برخی از کمبودهای تغذیه‌ای کمک کند، اما نمی‌تواند به طور کامل جایگزین مواد غذایی ضروری مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر شود.

بهتر است تلاش کنید تا رژیم غذایی خود را تنوع بخشید و از تنوع غذایی استفاده کنید تا از دست رفتن مواد مغذی مهم جلوگیری شود.

خطرات و مزایای رژیم لاغری

رژیم‌ های غذایی با محدودیت کالری شدید مانند رژیم‌ نظامی با پرخوری و اختلالات خوردن مرتبط است. طبق مطالعات انجام شده، کسانی که رژیم‌ های غذایی با محدودیت کالری شدید را دنبال می‌کنند، 18 برابر بیشتر از افرادی که رژیم غذایی ندارند، در معرض ابتلا به اختلالات غذایی بودند.

مزایا رژیم لاغری سریع در ۳ روز

شاید بزرگترین مزیت لاغری سریع در 3 روز، تاثیر خوب آن در کاهش وزن موقت باشد. افرادی که فقط 5 تا 10 درصد وزن بدن خود را از دست میدهند، وضعیت سلامتی بهتری خواهند داشت.

مزایا رژیم لاغری سریع در 3 روز

نکته مهم در اینجا این است که ورزش و تغییرات دائمی در شیوه زندگی نیز باید به صورت جدی و دائمی دنبال شوند تا اثرات کاهش وزن باقی بماند. اگر ورزش و رژیم غذایی به تنهایی نمی‌تواند شما را به اهداف کاهش وزنتان برساند می‌توانید بهترین روش لاغری اقدام نمایید.

چه افرادی نمی‌ توانند از رژیم لاغری سریع در ۳ روز استفاده کنند؟

اگرچه رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز می‌تواند تا حدود کمی شما را به اهداف کاهش وزنتان برساند و باعث شود لباس‌ های مورد علاقه خود را بپوشید.

اما استفاده از لاغری سریع در 3 روز برای همه افراد توصیه نمی‌شود، زیرا به دلیل محدودیت‌ های کالری در رژیم غذایی برای لاغری شکم، می‌تواند آسیب‌ های جسمی برای افراد با بیماری‌ های خاص به همراه داشته باشد. افراد زیر کاندیدای خوبی برای استفاده از برنامه رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز نیستند :

1- افرادی که از دیابت نوع دو رنج می‌برند

نباید به صورت خودسرانه برای انجام این نوع رژیم‌ها اقدام کنند، به خصوص زمانی که بخواهید این رژیم را به صورت مکرر ادامه دهید. می‌تواند با افت ناگهانی قند خون همراه باشد.

2- افرادی که با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می‌کنند

استفاده از این رژیم می‌تواند با مشکلات گوارشی همچون یبوست همراه باشد، زیرا بسیاری از مواد غذایی حاوی فیبر در لاغری سریع در 3 روز محدود شده است.

3- کسانی که دچار اختلالات غذایی و روانی هستند

ادامه دادن رژیم‌ های خودسرانه و محدود کننده می‌تواند سیستم روانی را تحت تاثیر قرار داده و باعث بروز اختلالات غذایی مانند پرخوری، کم اشتهایی و وسواس در انتخاب غذاهای سالم شود.

4- افرادی که دچار مشکلات هورمونی هستند

رژیم‌ های خودسرانه که با کاهش ناگهانی مواد غذایی همراه هستند میتوانند باعث ایجاد اختلال در فعالیت‌ های هورمونی بدن شوند. افزایش سطح هورمون کورتیزول، تشدید استرس و اضطراب، چرخه قاعدگی نامنظم و تاثیرات منفی بر تیروئید از جمله مشکلات مرتبط با شکم لاغری سریع در ۳ روز است.

اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن ایمیل و کم خطر هستید باید از رژیم غذایی اصولی زیر نظر متخصص تغذیه و جراح چاقی بهره‌مند شوید.

کلام پایانی لاغری سریع در 3 روز

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز یکی از اقداماتی است که افراد برای دستیابی به شکمی صاف‌ تر یا پهلو لاغری سریع در 3 روز، در بازه زمانی کوتاه انجام می‌دهند. اگرچه هیچ برنامه رژیمی نمی‌تواند به سرعت چربی‌ های اطراف شکم و پهلوهای شما را از بین ببرند.

اما محدود کردن کالری  در رژیم برای لاغری شکم می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی حذف چربی‌ های بدن و پهلو ها و شکم داشته باشد. لاغری سریع در 3 روز با رژیم نظامی می‌تواند تا حدودی به شما کمک کند ظاهر شکم خود را کمی بهتر نشان دهید.

برای لاغری سریع در 3 روز میزان کالری دریافتی به ۱۱۰۰ کالری کاهش پیدا کرده است. اگرچه انرژی می‌تواند تغییرات نسبتاً کوچکی در کاهش وزن شما داشته باشد ولی این تغییرات مربوط به از دست دادن آب بدن و ضعف ماهیچه‌ هاست.

پس نمی‌تواند یک برنامه رژیمی طولانی مدت و موثر برای لاغری باشد. افرادی که شرایط سلامتی خاص دارند مانند کسانی که از دیابت نوع دو رنج می‌برند، افرادی که مشکلات گوارشی، اختلالات هورمونی و… دارند، کاندیدای خوبی برای استفاده از لاغری سریع در 3 روز نیستند.

فراموش نکنید لاغری در ۳ روز و تناسب اندام و کاهش وزن یک شبه محقق نمی‌شود، زیرا چربی‌های اطراف شکم و پهلوها، هفته‌ها و ماه‌ها ایجاد شده‌اند، پس نباید انتظار داشت که سه روز یا یک هفته بتوان آنها را برای همیشه از بین برد.

اگر به دنبال تغییرات اساسی در اندام خود و رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو هستید باید به بهترین جراح چاقی در تهران مراجعه نمایید. دکتر حامد قدسی عضو انجمن بین‌ المللی جراحان چاقی هستند که مدارک علمی خود را از دانشگاه‌ های معتبر از جمله دانشگاه استراسبورگ فرانسه کسب نموده‌اند.

انواع راهکارهای درمانی برای مهار چاقی و انجام جراحی‌ های متعدد موفقیت آمیز مهر تاییدی و دانش و تجربه بالای این پزشک ارزنده است.

سوالات متداول لاغری سریع در 3 روز 

1- آیا لاغری سریع در 3 روز امکان پذیر است؟

بله با انجام هر روز تمرینات شکمی، همراه با یک رژیم غذایی کم کالری مانند رژیم نظامی میتوان تا حدودی به بهبود ظاهر شکم کمک کرد.

2- کدام میوه‌ ها برای لاغری سریع در ۳ روز و داشتن شکمی صاف مناسب هستند؟

برای لاغری سریع در 3 روز موز سرشار از پتاسیم است و به بدن شما کمک میکند تا از شر آب اضافی خلاص شود. سیب نیز یک گزینه خوب برای تحمل رژیم غذایی سه روزه است.

3- آیا لاغری سریع در ۳ روز خطرناک است؟

در اکثر موارد افراد می‌توانند این رژیم را در کوتاه مدت انجام دهند، اما انجام آن در طولانی مدت به ویژه برای افرادی که از بیماری‌های خاص مانند دیابت، اختلالات هورمونی و مشکلات گوارشی رنج می‌برند با نتایج منفی برای سلامتی همراه خواهد بود.

منابع

https://disruptr.deakin.edu.au/health/restrictive-diets-can-do-more-harm-than-good/

https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/health-fitness/fitness/7-steps-to-a-flat-tummy-in-7-days/articleshow/12328383.cms

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
درباره دکتر حامد قدسی
متخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراح چاقی، دوره تکمیلی از استراسبورگ فرانسه، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی IFSO

پست های مرتبط

عوارض پودر لاغری
لاغری

عوارض پودر لاغری

اگر در حال حاضر برای کاهش وزن تلاش می‌کنید و به دنبال پیشرفت در مسیر لاغری و تناسب اندام خود هستید ممکن است در مورد

ادامه مطلب »

26 دیدگاه دربارهٔ «لاغری سریع در 3 روز | لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز»

  1. ندا فاطمی

    سلام وقت بخیر و عرض ادب خدمت آقای دکتر قدسی یه سوال داشتم از خدمتتون
    اقای دکتر بنده میخواستم بدونم ایا واقعا لاغری سریع در 3 روز امکان داره و شدنی هستش؟
    من نمیدونم لاغری سریع در 3 روز که نوشتید واقعا صحت داره یا نه؟

    1. علیرضا اوستا

      سلام و عرض ادب خانم فاطمی
      حقیقتا لاغری سریع در ۳ روز نداره یه یک امر غیر ممکنه تقریبا اما کاهش وزرن در روزهای ابتدایی ممکنه کاهش وزرن کم مثلا 100 گرم
      ماهم در این مقاله سعی کردیم این باور غلط را توضیح بدیم که چرا غلط هستش.
      برای همین بهتون توصیه میکنم از راه های لاغری مطمئن استفاده بکنید.
      موفق باشید

  2. فرشاد دادخواه

    سلام اقای دکتر وقت شما بخیر باشه میگم من میخوام شکم لاغری سریع در 3 روز داشته باشم میشه واقعا؟
    اقای دکتر من هرکاری میکنم شکمم لاغر نمیشه و نمیدونم باید چیکار کنم؟
    من الان 134 کلیو هستم ممنون میشم یکم راهنمایی کنید تا بتونم یه روند درست را انتخاب کنم.
    در کل از شما ممنونم

    1. علیرضا اوستا

      سلام اقای دادخواه ممنون از ارتباط شما با ما
      شکم لاغری سریع در ۳ روز امکان پذیر نیست و شما حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا بهترین راه را به شما پیشنهاد بدن اما من به شما توصیه میکنم بائپور لاغری سریع را نداشته باشید مگر با عمل جراحی های مطمئن و تایید شده که در کل دنیا انجام میشه و مورد تایید هستن مثل اسلیو معده، بای پس معده و..
      برای اطلاعات بیشتر میتونید مجداا اگر سوالی هست بپرسید من درخدمتتونم.
      با تشکر
      تیم پشتیبانی دکتر حامد قدسی

  3. محمدعلی طیب نیا

    سلام و درود خدمت شما
    بنده قصد دارم یک رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز بگیرم ایا ممکنه یه برنامه برای من بنویسید؟
    من باید چیکار کنم که یه رژیم لاغری برای من بنویسید؟
    لطفا یه راه ارتباطی بگید تا من بتونم این برنامه رو از شما بگیرم و هزینشو بهتون بدم و پرداخت کنم.

    1. علیرضا اوستا

      سلام وقت شما بخیر باشه جناب طیب نیا
      ببینید رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز قطعا امکان پذیر نیست و از شما خواهش میکنم با این کلمات فرید نخورید و دقت داشته باشید.
      رژیم های لاغری باید اصولی و درست باشد که با رژیم درست امکان کم کردن وزن در سه روز فراهم نیست.
      پس لطفا به این نکته توجه داشته باشید.
      با تشکر تیم پشتیبانی دکتر حامد قدسی

  4. مهدیس معروف

    سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم
    آیا میشه نوعی رژیم غذایی یا برنامه تمرینی که لاغری سریع در 3 روز را به من معرفی کنید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید منو در این زمینه
    خیلی خیلی ممنون از شما

    1. علیرضا اوستا

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      باید عرض کنم خدمت شما حقیقتا رژیم غدایی که باعث لاغری سریع در 3 روز بشه وجود نداره.
      مطمئن باشید لاغری به این شکل اصلا قرار نیست شمارا به نتیجه مطلوب برسونه.
      شما با رژیم درست غدایی، با ورزش در بازه زمانی معقول میتونید به نتیجه معقول برسید.

  5. سلام و درود
    من یه سوالی داشتم ازتون ایا لاغری سریع امن است و بدون تأثیرات جانبی است؟
    من خیلی ترس دارم از این رژیم های کوتاه مدت و برام سواله که ایا واقعا عوارض دارد یا نه؟
    ممنون میشم منو صادقانه راهنمایی کنید.

    1. علیرضا اوستا

      سلام وقت بخیر
      عوارض رژیم های کوتاه می‌تواند شامل موارد زیر باشد:
      1) کاهش وزن سریع: رژیم‌های کوتاه ممکن است منجر به کاهش وزن سریع شوند که می‌تواند باعث احساس خستگی، سردرد، افت انرژی و کاهش قدرت تمرکز شود.
      2) کاهش میزان انرژی: رژیم‌های کوتاه معمولاً منجر به کاهش میزان مصرف کالری می‌شوند و ممکن است باعث احساس گرسنگی، بی‌اشتهایی، لرزش عضلانی و ضعف جسمانی شود.
      3) کاهش عملکرد مغزی: رژیم‌های کوتاه می‌توانند باعث کاهش میزان گلوكز موجود در خون شوند که ممکن است باعث ضعف عملکرد مغزی، کاهش قدرت تفکر و تمرکز و حتی افزایش خطر بروز بیماری‌های عصبی شود.
      4) کاهش میزان مواد مغذی: رژیم‌های کوتاه معمولاً منجر به کاهش میزان مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌شوند که ممکن است باعث کمبود ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی ضروری دیگر شود.
      5) تأثیرات روانی و روحی: کاهش مصرف مواد غذایی و انتخاب نادرست رژیم غذایی ممکن است باعث تغییر در خلق و خوی شود و تأثیرات منفی بر روح و روان داشته باشد، از جمله افزایش خطر بروز اضطراب و افسردگی.

  6. آیا مکمل‌های لاغری مانند کاپسول یا چای لاغری می‌تونه در رسیدن به سریعترین نتیجه کمک میکنند؟

    1. علیرضا اوستا

      سلام وقت بخیر درود بر شما
      مکمل‌های لاغری مانند کاپسول یا چای لاغری ممکن است در کنار یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی معمولاً به افراد کمک کنند. اما باید به نکات زیر توجه کنید:
      رژیم غذایی و ورزش:

      مصرف مکمل‌های لاغری به تنهایی کافی نیست و باید همراه با یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم استفاده شوند.
      ویژه استفاده از مکمل‌های لاغری، بهتر است تحت نظر متخصص تغذیه یا پزشک باشد.
      توجه به مواد تشکیل‌دهنده:

      برخی از مکمل‌ها ممکن است مواد شیمیایی یا عوامل مصنوعی داشته باشند که برای برخی افراد مشکل‌زا باشد. بهتر است مکمل‌ها با مواد طبیعی و تأثیرات جانبی کمتر انتخاب شوند.
      توجه به ادعاهای تبلیغاتی:

      تبلیغات ممکن است نتایج را بیش از حد زیاد نشان دهند. برخی از محصولات ممکن است واقعیت‌هایی را پوشش دهند یا نتایج سریع را تضمین کنند، که این امر ممکن است معتبر نباشد.

  7. سلام خوب هستید؟
    آیا لاغری سریع در 3 روز ماندگار یا بعد از پایان رژیم، وزن مجدداً برمیگرده؟
    میخوام بدونم لاغری سریع پایدار هستش یا نه؟

    1. علیرضا اوستا

      سلام و درود خدمت شما
      ببینید عملا لاغری سریع در 3 روز وجود ندارد و لغت لاغری سریع یک لغت اشتباهی هستش عملا
      پس لطفا به دنبال لاغری سریع نباشید و سعی کنید یک روش مناسب برای لاغری انتخاب کنید.
      روش های لاغری ایمن ورزش مستمر، عمل های لاغری زیر نظر پزشک معتبر

      موفق باشید.

  8. فاطمه عباسی

    آیا تمرینات تند و اجرای برنامه‌های ورزشی شدید می‌تواند لاغری سریع را تسریع میکند؟

    1. علیرضا اوستا

      سلام سرکارخانم عباسی
      ببینید تمرینات با حجم و دفعات بیشتر باید تحت نظر متخصص باشه و اگر از یک حدی بیشتر باشه ممکنه اشیب بزنه
      پس لطفا اگر دنبال لاغری سریع هستید با تمرینات بیشتر حتما تحت نظر متخصص باشید.

      ممنون از کامنت شما

  9. معصومه جعفری

    سلام وقت شما بخیر باشه
    آیا همه افراد قابلیت دارند تا در 3 روز لاغر شوند یا تاثیرات واقعی بر اساس اندازه، جنسیت و وضعیت فعلی وزن متغیر هستش؟

    1. علیرضا اوستا

      سلام وقت بخیر سرکارخانم
      لاغری سریع و پایدار هر دو عاملی هستند که به عوامل مختلفی بستگی دارند و نتایج برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. درک این نکات می‌تواند به شما کمک کند:
      لاغری سریع:
      لاغری سریع معمولاً به کاهش وزن در مدت زمان کوتاهی اشاره دارد. این ممکن است به وسیله رژیم‌های غذایی شدید، محدود کردن کالری، یا استفاده از مکمل‌های لاغری صورت گیرد.
      لاغری سریع ممکن است به دلیل افت سریع وزن، آب‌زدایی و یا از دست دادن گلوکز و گلیکوژن باشد. این افت وزن معمولاً از دست دادن چربی، عضلات و آب را دربر دارد.
      لاغری پایدار:
      لاغری پایدار به مراحل طولانی‌تری اشاره دارد که بر اساس تغییرات در سبک زندگی، رژیم غذایی متوازن، و فعالیت بدنی منظم استوار است.
      این نوع لاغری معمولاً با حفظ وزن مناسب، افزایش سلامت کلی، و جلوگیری از بازگشت به وزن اولیه همراه است.

  10. سلام وقتتون بخیر
    اول از اینکه خیلی ممنونم بابت اطلاعات مفید و کاربردیتون
    یه سوال داشتم اینکه آیا لاغری در 3 روز امکان پذیر هستش؟ یا خیر و اینکه بهترین راه برای لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام چه مدت زمان طول میکشد؟
    ممنون

    1. سلام و وقت بخیر.
      خوشحالم که اطلاعات ما برای شما مفید بوده است.
      در مورد سوال شما، لاغری سریع در ۳ روز، برخی رژیم‌های غذایی هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند به شما کمک کنند تا در ۳ روز وزن کم کنید.
      اما این رژیم‌ها معمولاً با محدودیت شدید کالری همراه هستند و ممکن است برای سلامتی شما مضر باشند
      بهترین راه برای لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام ممکن است بستگی به شرایط فردی شما داشته باشد.

      ممنون از شما

  11. رامین خلیلی

    سلام وقت بخیر
    اینکه بخوایم به لاغری سریع در 3 روز دست بیابیم واسه افرادی که عجله دارن برای لاغری چه برنامه ای رو پیشنهاد می دهید؟

    1. سلام و وقت بخیر
      برنامه های لاغری سریع برای افرادی که میخواهند خیلی سریع به لاغری دست یابند برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد،
      از این رو لازم است که به پزشک متخصص مراجعه نمایید و با توجه به شرایط بدنی و جسمی برای شما برنامه تعیین شود.
      موفق باشید
      با تشکر تیم پشتیبانی دکتر حامد قدسی

  12. لیلا راستین

    سلام خسته نباشید
    اول از همه خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی عالی تون
    سوالی داشتم خدمت آقای دکتر
    بعضی از این تازه عروس های واسه اینکه روز عروسی لاغر به نظر بیایند از روش های لاغری سریع در 3 روز استفاده میکنند
    به نظر شما اصلا امکان پذیر هستش؟ و اینکه چه عوارضی پیش روی آنها هست

    1. سلام خانم راستین
      خوشحالم که اطلاعات ما برای شما مفید بوده است.
      بله،همانطور که در مقاله بیان شده است لاغری سریع در ۳ روز امکان‌پذیر است و برخی از افراد از آن استفاده می‌کنند.
      اما باید توجه داشت که این روش‌ها معمولاً با محدودیت شدید کالری برای لاغری سریع در 3 روز همراه هستند و ممکن است به مشکلات سلامتی منجر شوند.
      به همین دلیل، توصیه می‌شود که افرادی که قصد دارند از این روش‌های لاغری سریع استفاده کنند، حتماً تحت نظر متخصصین این عمل را انجام دهند.

  13. شهلا بارخدا

    سلام خدمت آقای دکتر یه سوال داشتم
    لطفا لطفا در مورد اینکه آیا مصرف دارو برای لاغری سریع تاثیر دارد؟
    چه افرادی میتوانند آن را مصرف کنند؟
    برای افراد که زمینه بیماری دارند باید چکار کنند؟

    1. سلام سرکار خانم بارخدا. در مورد سوالات شما بهتر است که با متخصص جراح لاغری مراجعه و مشورت بگیرید.
      ۰۹۹۳۱۴۶۶۳۸۸ شماره تماس جهت دریافت مشاوره

      در مورد سوال آیا مصرف دارو برای لاغری سریع تاثیر دارد
      بله، داروهای لاغری می‌توانند در کاهش وزن کمک کنند. ولی بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید. اما باید توجه داشت که این داروها برای همه افراد مناسب نیستند.
      در خصوص سوال چه افرادی میتوانند دارو برای لاغری مصرف کنند؟ بسته به فرد و ویژگی های متفاوت می باشد که بهتر است با پزشک متخصص جراحی لاغری مراجعه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *